Bättre förr?

God Morgon Sötnosar!
Jag har under senare dagar funderat mycket på vad för mål man har och på ifall saker var bättre förr, jag syftar då främst på ponnytiden, för mig var ponnytiden verkligen highlife! Vad jag minns iallafall, man hade inte alls samma presentationsångest som nuförtiden... Jag gissar att de är alla dessa gråabruna mornar som får än att bli lite nostalgisk.. Haha herregud vad vuxen man kan låta.
Anyway, ni ska inte läsa mitt gnäll mera just nu, däremot ska ni få lite bilder från "bättre tider" de vill säga ponnytiden, good times ;)!

Puss och kärlek på ALLA våra goa läsare

/ Caroline


Bilderna är tagna av Julia Bengtsson på Kongahälla RS 08' Div II
Jag o Canrower Andy

Bättre förr?

Kommentarer
Postat av: Hanne

Försök att inte ha så mycket krav på dig själv, du har hela livet på dig att bli elitryttarinna! :) <3



Och jag tror livet är stressigt och jobbigt för att man skall uppskatta de glimtar av ren lycka man faktiskt får någon gång ibland lite mer!



2011-10-10 @ 22:56:17
URL: http://coronaonslow.blogspot.com
Postat av: Sara häst&ponnyryttare o hobbyfotograf

Oh älskade KRS<3

Det är där jag rider ^^ :)

2011-10-11 @ 22:51:48
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0