Claes Peterzén

God Morgon Sweets!
Idag kommer Claes Peterzén och har kurs för oss små bonnläppar ute på alleby ;)! haha.. Ska bli spännande och se vad detta är för snubbe, han har ju fått mycket cred ute på alleby! av de små som var o träna där i sommras så de bli upp till bevis i helgen då, haha! :) Nee då, han är garanterat skitduktig, så får se vad som händer! Jag har inte bestämt mig om jag ska vara med på mammas unghäst Rufus ännu eller om jag ska skita i de, han är inte riktigt min typ av häst! Nåja får åka upp o ta ett beslut så mamma vet vad som gäller. :)

Ha en fin dag så hörs vi lite senare puss

/Caroline

Rufus som han kallas heter egentligen  Rahjan, hmm haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0