Dag 4. Något jag är bra på

Oj, dagens inlägg blir en utmaning.
Det är alltid så himla svårt att sitta och säga vad jag själv är bra på, trots att jag har ganska bra självförtroende är jag väldigt duktig på att klanka ner på mig själv och hitta fel. Kan det vara något jag är bra på? Haha.
Men måste jag välja något så är det väl att jag är väldigt duktig på att vara strukturerad och målmedveten. Jag vet vart jag vill nå, och jag vet vad jag måste göra föra att nå dit. Det är sällan jag bara sitter och rider för att jag måste - utan jag har oftast en plan med allt jag gör. För att jag i slutändan ska nå dom resultat jag brinner för att nå.'
Jag är också en väldigt tålmodig människa, och tur är väl det för annars hade Misti med all säkerthet varit köttfärs vid det här laget. Att arbeta med en så speciell häst som hon är 99 % av tiden riktigt roligt och givande, men det kräver ett jäkla tålamod eftersom hon verkligen inte klarar av att känna att jag är arg på henne. Så ja, ett bra tålamod är nödvändigt för att kunna göra det jag gör - och det tycker jag faktiskt att jag har.
Nu har jag skrytit färdigt för kvällen, Gossip Girl väntar!
Vi hörs imorgon alla sötnosar
/ Therese
Misti samma dag som vi hämtade henne, 25 maj 2010

Kommentarer
Postat av: Maria

Tur att du skrev tålmodig själv, hade jag gjort annars.. ;)

2011-10-18 @ 21:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0