Dagen avslutas med ytterligare en Champion

Bild tagen från ridsportsförbundets hemsida
Ett stort grattis till Jens Wickström som med hästen Twiggen (e. Cardento - Gibson) tog hem dagens final i 7års Championatet.
Detta var en av hästarna som jag och Caroline fick nöjet att vila ögonen på en stund i Fredags.
Som slutgiltigt betyg på Breeders i år tycker jag att det har varit en bra tävling med många ljusa punkter. Jag är övertygad om att den framtida Svenska ridsporten kommer bli fantastisk!
Just nu sitter jag och lyssnar på när regnet smattrar på fönsterrutan, Det enda positiva (och det enda positiva över huvud taget med hösten) är att jag gör det framför en brasa.
Visst är det underbart?
Nu ska jag återgå till att skratta åt deltagarna på Sommarspelen på kanal 5 och sedan krypa ner i min säng.
Vi hörs imorgon, Ciao!
/ Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0