Fade into darkness

Godmorgon alla solstrålar!
Sverige är ett fantastiskt land, och jag är stolt över att vara en del av det.
Men vad är grejen med att det blir mörkt redan klockan 18.00 och fortfarande är kolsvart när man springer iväg till bussen klockan halv åtta? Deperimerande!
Idag har jag inget speciellt på schemat, sitter just nu på bussen påväg till stan och den roliga skolan.
Finns inget bättre. Eller hur?
Nej, nu ska ni slippa höra mig klaga mer, vi hörs senare idag!
/ Therese
Bjuder på en bild som verkligen är sommar för mig.
Fotograf: Sandra Ivestig

Kommentarer
Postat av: maria

haha aa jag håller oxå med men de e ganska mysigt att de e blir mörkt snabbt :P

2011-10-10 @ 10:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0