Flyinge i bilder

Hej igen!
Här har ni lite bilder från i Fredags då jag och Caroline besökte Flyinge och unghästchampionaten.
Pga. strul med kameran fick jag tyvärr inte några riktigt bra bilder, men jag slänger upp några från dagen.
Enjoy!
/ Therese
Flyinges sjukt häftiga Glasmanege
Snyggt träns från HV-Polo om man bortser från det gräsliga pannbandet. Hur tänkte dom där?
Schockemöhle gör det igen! Sjukt snygga färgkombinationer och prisvärt med bra kvalitée.
Orange/Brun är min favorit, kommer nog att införksaffas till nästa tävlingssäsong!
Dressyrsadel med Swarovskistenar. Hiss eller Diss? Detta är nog inget jag skulle lägga extra pengar på iallafall...
Men på en Ponny hade det kunnat vara riktigt snyggt!
Snygga Dyonträns på Skara Hästsport
Dunparkas från Kinsland på Skara hästsport
Sedan blev det en titt in på "Swedish Selected Horse Sales" där några av Sveriges mest lovande unghästar är till försäljning.
Clann Lux Imp
Sto född 2008
e. Lux Z
ue. Master Imp xx
Zatania Z
Sto född 2008
e. Zannini R
ue. Orthos 199
Min personliga favorit, Clonmel.
Hingst född 2008
e. Cardento
ue. Balou du Rouet
Biscuit
Sto född 2008
e. Quintender
ue. Balou du Rouet
Royal Rammstein - imponerande stam.
Valack född 2008
e. Carde d'Or (ee. Cor de la Bryère)
ue. Ralmé Z (uee. Ramiro Z)
Någon mer än jag som när jag var mindre läste Fullblodsböckerna som Pollux gav ut?
Där fanns det iallafall ett svart fullblod som hette Metallica med en vit stjärn i Pannan.
Guess what? Stoet ovanför heter Metallica och är född 2005. e. Metall. Dream coming true! Haha.
En och annan kändis träffade vi på också. "David Beckham"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag va också med! :((

2011-10-09 @ 18:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0