Förlåt 1000 ggr om!

Hej jag vet att jag inte uppdaterad sen igår vid lunch tid, SORRY! Jag ska skärpa mig, har vart så hektiskt o svårt utan dator bara men nu e den back in life, så får hoppas den håller sig vid liv, haha.. Börjar bli dags för en ny ganska snart ändå! Eller något sånt,

Igår kväll var jag på bio med min pojkvän, såg Svensson Svensson den nya filmen, sjukt rolig o rekomenderad!
Nog om de..

Idag har jag o Therese o våran vän Sandra Ivestig spenderat dagen på Troya Horse Arena, o kollat på storhäst tävlingar, var så sjukt mycket starter att vi bara titta en klass, tvivlar nästan på att dom är färdig än, haha! Sen var vi tvugna o åka hem o rida, stallet stänger ju 4 hos oss på helgerna, sucks! Men vad ska man göra. Har tagit lite bilder idag som jag tänkte redigera o slänga upp! Sen är jag lite efter men har lite bilder från KMet förra helgen också om någon vill se så kommentera så slänger jag upp dom med.

SM-laget hade träning idag också men den fick jag missa eftersom Chack inte vill träna mer än en dag i veckan då tycker han de är tråkigt, o känns lite ovärt eftersom jag älskar när han är pigg o glad! :)

Kvällen ska spenderas med min bästa vän, Olivia Pyk! För vi saknar varann så mycket om vi inte ses minst minst minst varannan gärna varje helg haha.. ! Ne, ska börja redigera lite bilder nu! Puss sålänge

/Caroline

Min bästa vän, Olivia Pyk <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men kan inte ni rida efter 4? Du bor ju där väl?;p

2011-10-15 @ 22:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0