God Morgon!

Ser ut som vädret är på rätt väg! Man kan ju hoppas! Hoppas också att min lille skit är bra idag, oroar mig så för honom när han har ont! :(

Dagen har en del att bjuda på först ska jag jobba, sedan klippa Polo o Esmeralda (min gamla ponny), sedan upp och ta hand om lillskiten, sedan arbeta igen ha Crille's lektioner eftersom att hon göttar sig i Turklandet, därefter är det dags att träna gymkhana, så snart e det typ fredag igen, veckorna går sjukligt fort! :) På både gott och ont såklart..

Senare idag ska jag skriva om ALLA HÄSTARNA I STALLET, hoho.. Blir spännande att se om jag får tid till de, ska försöka få upp lite bilder till de med! Men kan hända att ni får dom lite senare pga av det då såklart ;)! Men idag blir det iallafall! Nej men nu ska jag till jobbet! Puss på er sålänge! :)

P.S.!! Säg till therese att skriva mer inlägg, hon börja ju droppa ner.. inte ok!! ;)!
D.S..

/Caroline


Åh, hitta denna bilden på mammas dator, Jag och min förra häst.
Starlight's Maya, Våran andra 110, en 2a plats :) grymma tjejen <3

Kommentarer
Postat av: elin

åå fiiiina maysan <3 då kommer du ha min förra grupp idag.... :P

2011-10-20 @ 08:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0