Helt slut!

Haha efter en sjukt lång helg så att säga för Claes Peterzén så har jag något galet mycket träningsvärk i ben och rygg, inget att skämmas över betyder bara att man ridit ordentligt och kämpat! ;)
Har ju som sagt inte haft min egen häst utan ridit på mammas 5 åring Rufus! :)

Bilder från det kan ni få imorgon, för jag kan knappt sitta upp min rygg tar död på mig! Så att säga.... Ska nu åka hem till min pojkvän och tigga om lite massage, vi har haft det lite bumpigt nu om man kan uttrycka sig så, så försöker lappa ihop de om de går, annars antar jag att jag kommer förlora ytterliggare en person till i mitt liv, eller jag inte för att jag förlorat så mycket personer men aa förlorar väl saker just nu.

Vet att de här är en hästblogg egentligen men jag tror faktiskt att ni vill ha lite personlig fakta också, eftersom jag slutat skriva i min egen blogg pga av denna ;)!

Sluta inte läsa, skäll på therese för att hon uppdaterar helt sämst istället ;)

Puss
/Caroline


Patrik :) inte i sin vanliga stil lyckligtvis ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

hahaha inte konstigt att du är trött! Ni red verkligen mycket igår + idag :P Du får tjata på therese så hon börjar blogga :D<3

2011-10-23 @ 20:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0