Hola!

Jag har nu varit på stallet HELA dagen, sjukt vad mina ben är trötta nu, jag är mycket piggare själv men kommer nog känna hur trött jag är när jag lägger huvudet på kudden! Har dressyrat lite på min älskling idag och jäklar vad fin den lilla hästen kan bli om han vill! Kanske ska sadla om o bli dressyrekipage? ;) Eller inte.. haha, äsch det är ju iallafall roligt med dressyr när det går bra, förlåt att jag skryter men kände att jag vill vara lite stolt över min häst idag! :) Imorgon bitti bär det tidigt av till Kungsbacka för träning, får väl se vad lille monstret säger när Peter ska rida imorgon också! ;)

Kollade på tävlingsgruppen i hoppning som vi har på ridskolan innan jag åkte hem, och vi har många duktiga lektionsryttare, min favvo är Mimmi, en tjej som borde fått egen häst för längesen för hon har sån fin ridning men så har hon oengagerade föräldrar tyvärr och ofta blir det ju lidande då.. Mimmi ser jag upp till som ryttare för hon är så lugn, vilken häst de än är och hur arg hon än är så stressar hon aldrig upp sig eller visar det för hästen! Hon är skitduktig! Hon red på min förra kanonkula Bacardi mycket, och han var mycket speciell inte så många som ville rida honom, men mimmi gjorde de, och hon gjorde de bra! Ville bara ge henne lite cred för  hon är så duktig!

En annan förebild jag ser upp till väldigt mycket är Roffe, tjena vad den gubben kan rida alltså! EM guld hade ju inte suttit fel! Grymmt jobbat Roffe! Kan inte riktigt släppa de, tänk att Sverige får ha sån lyx att ha sådana ryttare att presentera sitt land, typ Rolf Göran och Jan Brink tänk om vi hade så duktiga ryttare i alla dicipliner!

Nää gud vad jag tjatar nu ska jag käka lite oxfile m. klyftpotatis :)! Mumma!

/Caroline

OS ekipaget Jan Brink på Briar

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Åh vad glad jag blir!! Tack carro behövde verkligen höra det! :) Du är så himla duktig själv och jag hoppas verkligen att allt löser sig med din prins, ni är verkligen som handen i handsken tillsamans! Du är bra puss! <3

2011-10-17 @ 22:15:45
Postat av: Mimmi

Åh vad glad jag blir carro, behövde verkligen höra det! Du är så himla duktig själv och jag hoppas verkligen att allt löser sig med din prins för ni passa som handen i handsken tillsammans :)

Du är bra!! Puss <3

2011-10-17 @ 22:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0