Holland BABY!!

Hej godingar,

Efter en lång vecka kände jag att jag behövde en hemmakväll så idag sitter jag lite vid datorn såklart men annars har kvällen spenderats framför tvn, underbart! haha glass, tacos, julmust o one tree hill! Blir inte mycket bättre en sådan här kväll alltså, P får fortfarande vila så att han slipper gå för tidigt jag vill att han ska bli ordentligt frisk såatt han inte blir halt igen, tyckte inte han halta idag när jag sprang med honom men han får vila ändå! :)

Peter ringde idag och ville egentligen åkt till Holland idag?! men kunde inte o tur var väl de haha, för de hade blivit lite väl tätt inpå.. ;) På onsdag reser han till Kina och är borta en vecka, men när han kommer tillbaka ska vi åka, den 3e november är inbokad, då kör vi ner till Holland för att kolla på hästar! Spännande som sjutton! Men läskigt också givetvis..  Nåja,

Nu ska jag återgå till tvn, puss på er skriver kanske något lite senare! :) JO SÅKLART! dagens kommer om en stund :D

/Carro


Lille älsklingen förtjänar en bild nu när han har lite ont i tassen :(! <33 <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0