Längtar efter något som kan rädda mig

God morgon Sveriges hästfolk!
Jag hade världens bråk med min "plastpappa" igår, no fun. Men fick mycket ur systemet iallafall, tycker inte man får bete sig hur man vill... Hatar o få kritik för fel någon annan begått för det första, och är inget fan av folk som missköter sina hästar heller, hmm.. Vi har en tjej på stallet eller vad man nu ska säga "..." som har en ponny hon inte sköter, man kan inte låta den stå 2 veckor sedan tro att man ska kunna elitträna som om ingenting hänt? Man kan inte strunta i att mocka på 3 kanske 4 veckor heller o tro att någon annan gör de åt än? De gör denna personen och jag är så trött på att se de, man lider verkligen men den lilla ponnyn. Nu ska de bli ändring på de iallafall, enligt min plastpappa.
Och om personen i fråga läser detta och känner sig träffad så har hon ju antagligen rätt att känna sig träffad o inte springa o snacka skit om de sen?
Jag står för vad jag tycker och, en sak är säker. Känner man sig träffad eller skyldig så är man de!
Nej shit, nu måste jag upp till stallet o jobbet, på dagens schema står de att raka lektionshästar och ha hoppträning för mina goa ponnytjejer!

Ilskan över människan bara växer, men payback is a bitch.

Ha en fin dag så hörs vi sen!
Puss
/Caroline

Bara för att jag kände för en bild, EM - Wales 2010

Kommentarer
Postat av: Maria

Hm... det är ju iaf inte svårt at förstå vad och vem du menar! Tycker så himla synd om hästen. Hoppas det blir en ändring för annars lär det ju bli likadant som med den andra hästen! :/

2011-10-11 @ 12:30:13
Postat av: Anna

Stå på dig gumman.. Take no shit..

Kramar

2011-10-11 @ 20:52:09
URL: http://familjenlindwall.blogg.se/
Postat av: Hanne

Så långe man står för vad man säger så är det klart man skall säga vad man tycker!

Håller med dig till 100 procent!

2011-10-11 @ 21:39:20
URL: http://coronaonslow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0