M is for Music

Blev en mysig uteritt på min Misti idag tillsammans med Rebecca som är en av tjejerna i stallet. Jag har som vana att ta det lite lugnt dagen efter tävling oavsett hur tävlingsresultatet har varit och hur tuff dagen har varit. Dock finns det forskning som säger att hästen inte ska vila helt dagen efter hård ansträngning eftersom detta ökar risken för stelhet och träningsverk, därför brukar jag oftast rida ut eller trava runt lite i manegen i låg form för att mjuka upp musklerna.

Känns väldigt skönt att kunna säga att jag är ledig imorgon, så det blir en dag fylld av plugg och ska även spendera en bra stund i stallet. Är det inte spöregn ska jag försöka få med mig kameran också!
Är det något speciellt ni vill att jag ska få med på bild?

Med detta inlägget checkar jag ut för kvällen, vi hörs imorgon alla sötnosar!
/ Therese


Misti på jakt efter nya äventyr

Rebecca och hennes ponny Lady



Jessie J - Domino
"Every second is a highlight"


Jessie J - Who you are




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0