Min största rädsla inom ridsporten

Jag hoppar över något som aldrig får hända. För jag pallar verkligen inte och skriva om sorgliga saker, blev psycho i huvet.. haha

Till min största rädsla inom ridsporten.
Jag har som yngre varit rädd för att rida över huvudtaget, när jag var 13 så trillade jag i gymkhanan o bröt benet, som ni redan läst! Efter de var jag väldigt orädd konstigt nog.. Har ridit gymkhana och vart skraj för upphopp efter mitt benbrott men de är också de enda, upphoppsrädslan försvann tack vare våran underbara ponny Sophie, anyway, vi köpte polo o peppe sedan esmeralda, jag har inte direkt vart rädd för hästar som stegrar innan de men Ess skrämde upp mig rejält.. De är väll de som skrämmer mig mest antar jag. Hästar som reser sig okontrollerat.

En annan rädsla jag har är att bli just rädd, jag hatar att bli rädd och wonerbul eller hur de nu stavas..!!

Så nu vet ni :)

/Caroline

En bild på mig själv och VÄRLDENS BÄSTA SOPHIE!! <3

Kommentarer
Postat av: felicia adolfsson

gå gärna in på vår blogg ;)

2011-10-23 @ 21:36:05
URL: http://topclazz.blogg.se/
Postat av: Jossan

Uppdatera! :D

2011-10-25 @ 16:15:53
Postat av: Belinda c:

Pessi kan vara elak ibland...

2011-10-27 @ 21:20:12
URL: http://www.belindasplacee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0