Morrn!

Nu bär de strax av ner till Kungsbacka ska lasta om ca 1 timme så ska snart masa mig upp till stallet! När jag kommer hem ska ni få ett inlägg om hur de har gått och huruvida jag o Patriks ska gå vidare, med varann eller ifrån varann, återstår o se! Idag ska jag också skriva om någonting jag är bra på, haha! Hmm.. Sånt är sällan roligt! Främst inte för mig, jag har inget vidare självförtroende utåt, kan ha de för mig själv när det behövs men inte alltid och nästan aldrig inför en grupp. Givetvis är jag inte någon fjant som alltid håller på och klankar ner på mig själv men de är för att jag vet hur frustrerande sånt är! Har änna vuxit ifrån de, sån var man när man var liten o ville att folk skulle säga att man var bra haha! Well-vidare mot KBA! Puss på er sålänge

/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0