Något jag är bra på

Tydligen dags att skriva något jag är bra på....
Jag gissar att de är dags att försöka tala om vad man är bra på, sällan lika lätt som att klanka ner på sig själv. Jag gissar att jag har rätt bra hoppsits, får ofta beröm för sitsen och min följsamhet, främst min följsamhet vid stora och knäppa språng :P! vet inte riktigt vad jag ska skriva om det bara. Är nog rätt så bra på att anpassa mig efter olika hästar också, anpassar mig väldigt snabbt oavsett vad det är för häst, har liksom inte svårt att rida nya hästar allt från ponnys till stora stora hästar trots att jag är ganska liten haha.

Jag tror jag är bra på det för att jag har ridit mycket olika hästar när jag red på ridskola tävlade jag olika hästar mycket, och sen började jag rida gymkhana och de hjälper ju mycket. Man får känna av hästar och lära sig hantera väldigt mycket olika situationer. Det hjälper ju väldigt mycket.

Vad tycker ni som känner mig att jag är bra på? För jag har väldigt svårt att komma på något! Hehe :)

/Carro



Ett mycket stort språng på vår Pay n' Jump i våras haha!

Ett jättesprång på en liten oxer på framhoppningen i Partille hihi!

Kommentarer
Postat av: elin

gillar oxå din sits!! :)

2011-10-18 @ 20:59:09
Postat av: Helena ;)

Grym sits ;)



Och du är väldigt duktig på att vara snäll! :D

2011-10-18 @ 21:26:41
URL: http://fotobrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Belinda c:

Asså shiiiiit, den sista bilden ;o det ser ut som om han hoppar högre än vad gunilla är lång ;o <3

Skulle aldrig suttit kvar....

2011-10-18 @ 22:13:52
URL: http://www.belindasplacee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0