Nästa: Stallet!

Hej igen allihopa!
Kom precis hem från skolan och efter att ha ätit en snabb lunch ska jag nu åka ut en sväng till stallet.
Tänkte rida ut en sväng på Mips och så har jag även fått nöjet att rida på ponnyn Katja, som var min fram tills för ett år sen ungefär då jag sålde henne.
Är alltid lika roligt att få rida henne.
Kameran är med, så hittar jag någon som kan tänka sig och knäppa några bilder lovar jag att slänga upp dom senare i eftermiddag.
Ska även försöka hinna med och fota Caroline på hennes hoppträning.
Vi hörs ikväll,
/ Therese
Fina Katja och jag sommaren 2010

Kommentarer
Postat av: Amanda Josefsson- ponnyryttare & fotograf

Varför sålde du henne? :)

2011-10-14 @ 09:39:00
URL: http://mmandieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0