No fun, men jag överlever hoppas jag!

Sjuk dag alltså, trodde dagen skulle bli bra idag, men icke! Fortsätter vänta på att de ska vända, hur jäkla länge ska man behöva vänta, jag är en dynamitperson så att säga hatar o vänta på saker o hatar o ta de lugnt, kanske var därför jag fick körkort på första försöket? Hmm har inte tänk på de innan, bra isåfall! ;)

Anyway, ni undrar kanske varför dagen vart sucky! Tjaa ni får veta oavsett, vakna trött, o sedan på lunchen börja jag o min kära mamma ett sånt där härligt mor o dotter bråk, helt underbart! Vi älskar varann så brukar alltid lösa de men de är inte så underbart för studen iallafall ;)! Sen har jag delar i den här familjen som skriver att vi ska försvinna från jordens yta så lite bråk med mamma står man allt ut med! haha..

Jag satt o fundera förut på när jag senast lät mina föräldrar lösa en konflikt åt mig, tror bestämt jag var typ 9? Gick i 3e klass o var ny i klassen o sjukt blyg, därav lite utanför ett tag o då pratade mamma med några i min klass, de var nog senaste gången, efter de började man växa ifrån de. Tydligen inte alla, patetiskt kan man tycka men tydligen sant ändå. Anyway,

Therese la ju upp en bild på Dyontränset igår. Tänkte bara tala om att de står på tur i min inhandlingslista, LOVEIT!

Ska sova nu men här får ni en bild till på de snygga tränset.
Godnatt / Caroline


Kommentarer
Postat av: Annie

Det tränset är jättefint :)

2011-10-12 @ 08:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0