Oh snap!




Kan ni gissa var det här föreställer?

Har haft sån otur idag så det inte är sant! Eller ja, sant är det ju tyvärr.
Förutom att det har spöregnat hela dagen har det varit problem med mitt bankomatkort så jag har inte kunnat äta något på hela dagen... Är det någon annan som har problem med handelsbanken eller är det bara jag...?
Dessutom när jag skulle sätta mig på bussen för en stund sen, lycklig över att äntligen få åka hem slänger jag lite för hastigt över det ena benet över det andra som resulterar i ett högt RITCH och snart är mina två byxben nästan separerade. Mina favoritbyxor var det också, usch!
Slänger upp några "Dagens Outfit" bilder också, jag är ju trots allt mänsklig också - inte bara hästtokig.
Hoppas ni har haft en bättre dag än vad jag har haft!
/ Therese


Dagens Outfit bestående av Skjorta från Love Sam med axeldetaljer, sjal från 365 SUNSHINE, Svarta jeans från H&M (R.I.P) , Stövlar från FRYE och halsband från Forever21.

Axeldetaljer på skjortan



Stövlar med sliten karaktär från FRYE, Köpta i New York. Love them!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0