Onsdag!

Hej glada o goa människor!

Spännande dag idag ändå, vi har haft hästägarmöte, haha kaos! Trodde de skulle bli riktigt krig men höll sig ändå i skinnet! Tog upp väldigt mycket saker, slutade bra tycker jag men vad resultatet blir återstår att se! Saker som att man inte ska ta hö man inte får lov att ta, att alla tömmer sin egen skottkärra och att man plockar upp sitt skräp är för mig väldigt självklart men kanske inte för alla så då får man ta upp det igen tydligen!

Sen skulle jag skritta och trava lite på skrutten som nog var väldigt trött efter gårdagen, de blev inget långt ridpass eftersom han haltade på höger fram :(!! Blev väldigt ledsen, tycker inte om när lilla har ont, men Hilda får komma och känna på honom och se vad som är på tok! :)

Hilda är våran hästmassör / kiropraktor / akupunktör ! Mycket duktig och lugn tjej som löser allt, jag har iallfall inte sett henne misslyckas och har stort förtroende för henne och hennes åsikter. Finns många duktiga hästmassörer men det är ju såklart viktigt att man hittar än som man själv och hästen trivs med!

En annan sjukt duktig kille är Stefan i Kungsbacka, eller "Dr Schaette", han är också lite av en mirakelarbetare! hehe.. Ibland undrar man hur folk kan bli så duktiga, de är ju omöjligen bara för att dom pluggat, sådant måste man ju ha lite naturligt också tror jag! :)

'

/CAROLINE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0