Översikt?

Heeej,
Nu är de väl änna dags att de andra 50 % av denna bloggen presenterar sig eller? Vilket ni givetvis redan listat ut så heter jag iaf Caroline! Tog studenten från Elof Lindälvs gymnasium för 2 årsen och sen dess har mitt liv bestått mest utav de vi älskar mest, med andra ord häst!

Har jobbat som beridare på försäljningstall ett tag, jobbade som budbilschaufför för Posten ett tag men nu jobbar jag som stallskötare ink. Instruktör på Alleby Ridskola som min Mamma och plastpappa driver och äger.

Och nu till det roligaste,
Har mina 2 ponnysar kvar hemma i stallet, Mr Polo & Special, Peppe som Special kallas har numera vart i vila då han fått spatt :( nu är han under igångsättning iaf, och Polo hyr vi ut på foder till en liten tjej på stallet. Dessa har jag under senare år ridit gymkhana på men nu är det hoppning som gäller mer o mer, har tagit 2 SMGULD i gymkhana i år och har ett SM kvar så får väl se vad som händer. Så till min största stjärna Patriks, numera valack efter -Pedro -Pilot -Ramiro Z, så stammen talar väl för sig självt. Vi har tävlat 110 felfritt i år han har mer o ge men mycket träning kvar. Under senaste tiden har jag funderat på o sälja honom så vi får väl se vad framtiden har o bjuda på!

Har en pojkvän också, Patrik heter han (komiskt visst?) och är 23 år o jobbar med båtar!

Slänger ut lite bilder på mina fina ponnys och mitt stjärnskott Patriks också, så har ni nog allt ni behöver för o känna mig! Puss

/ Caroline

Special i sitt essä, <3
Peppson igen, <3
Jag o patriks första CR ihop, <3
.

Jag o Patriks 1,05m meetinget i sommras!
Scandinavium jag o Polo 2011
Scandinavium 2008
MIN FAVORIT, älskar honom mer än något <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Såg att jag skrivit lite tokigt, obsevera att SM gulden är i gymkhana!!!!

2011-10-09 @ 17:41:45
URL: http://fleke.blogg.se/
Postat av: Amanda Josefsson- ponnyryttare & fotograf

Fina Peppebusen <3

2011-10-09 @ 17:58:22
URL: http://allroundponnies.blogg.se/
Postat av: maja simonsson

hej carro. jag jag har några bilder på dig och polo från skandi 2011, skulle du vilja ha dom??

Mejla eller skriv en komentar med din mejl på

bloggenommittlivsomryttare.blogg.se

så skickar jag dom :D

kram maja

2011-10-12 @ 20:38:40
URL: http://bloggenommittlivsomryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0