Patriks <3

Här kommer lite info om Patriks som utlovat,

Patriks
Pedro - Ribot
Pilot - Ramiro Z

Patriks är numera en valack född 2001, Han var hingst fram till April 2011 då vi valde att kastrera honom eftersom jag skulle han honom som tävlingshäst, inte avelshingst! ;)
Jag köpte honom från esjumping i Varberg, men ägde honom gjorde stall Grevagården.
Grevagården bodde han på i 5 år och var avelshingst, innan de kommer han från Lettland.

I Lettland hoppade dom honom som unghäst upp till 120, numera tävlar han bara upp till 110, men de beror ju såklart på mig. Jag är inte redo att tävla 120 ännu, men de kommer! :)

Här kommer lite bilder,


Framhoppning, första "tävlingen" Pay and Jump på ALRK

Blev 2 felfria rundor :)<3

Framhoppning oxer

Travar av efter hopptrräning

Efter lagklassen, Bohuscupen final, Troya Horsearena
6e placering individuellt, 2a totalt och för dagen med laget!

110 cm, Partille Ridklubb, ösregn!

Framridning Partille RK

Framhoppning Sotenäs, div II

/Carro


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej! Tror du att detta kan vara en av Patriks avkommor? Tycker säljaren beskrivning stämmer in lite :) http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=540598

2011-10-15 @ 13:17:06
Postat av: Maria Apell

Jättefin häst! Skoj att du skrev lite mer om honom! :-D

2011-10-15 @ 18:27:19
Postat av: Caroline

Japp de är en av hans avkommor :) lik sin pappa hihi!!

2011-10-15 @ 18:35:07
Postat av: Caroline

Tack Maria vad glad jag blir :D

2011-10-15 @ 18:35:33
Postat av: Mathilda

Carro,du hittar alltid dem finnaste hästarna här på jorden.... Patriks är den finnast hästen. Han är ståtlig och fin. Ny passar bra ihop...

2011-12-26 @ 15:40:58
URL: http://mathildaefraimsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0