Peter Jansson, hjälte!

Haha, tro det eller ej men Peter är sjukt grym rent ut sagt, visserligen tycker han att jag ska hitta något annat, men han red min lilla häst så jävla bra!! Och han gillade honom väldigt mycket, men mena på att Patriks inte gillar att tävla och inte gör detta för att vara dum utan för att han faktiskt tycker det är läskigt! Hmm, vi ska med Peter till Holland iallafall och titta på hästar! Blir kul, får se vad det blir därifrån men litar på Peter iallafall! :) Senare idag måste ja skriva om något jag är bra på... Lycka till Claeson.... Tänkte skriva lite om mitt liv som gymkhanaryttare också, och vad skillnaden är, men det får bli på datorn för iphone e så jobbigt o skriva på! Puss på er! :) /Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0