Säsongens första julmust!

Så då har man druckit säsongens första julmust! Mumma! Jag älskar julmust, finns inget godare o nu kommer jag dricka de tills de slutar säljas i januari, värt 4 månader :)!

Skulle ju ridit dressyrlektion idag men så blev Marie magsjuk, (uäh stackarn) så blev inställt, sjukt tråkigt har verkligen sett fram emot de jättelänge, men får bli reincheck nån dag nästa vecka! :) Tog mig en tripp i skogen istället i det underbara vädret, herregud va fint väder de vart! strålande sol, klarblå himmel o 20 grader varmt! Säga vad man vill om hösten, men sånna höstdagar är så underbara! Blev lite byterträning i skogen också och de gillar Patriks! :) Något han dessvärre inte gillar är kossor, främst tjurarna med stora horn som står på "torslandarundan" haha! Jisses att han inte hoppa ur skorna, lyckligtvis på både gott o ont så blev dom lika rädda för honom så efter att ha vänt o sprungit ifrån dom en bit så var dom bort när vi kom tillbaka, dom hade sprungit o gömt sig borta i sitt lilla hus, haha.. Stackarna dom förstår ju inte varför han hoppar i luften den lille odågan, nej ingen odåga bara lite knasig! :)


Hmm, har jag något mer att tillägga för dagen? -Ne, avrundar nog där med denna härliga höstbilden, Puss på er!
/Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0