30 dagar

Kollader runt lite och hittade en lista som rullar på de flesta hästbloggar, så jag tänkte att jag också hakar på trenden! I en månads tid kommer ni nu få alla möjliga frågor besvarade.
Här nedan har ni listan,
Besvarar första frågan snart!
/ Therese
1. En bild på favorithästen
2. När & varför jag började rida
3. Det här behöver jag träna mer på
4. Det här är jag bra på
5. Favoritbilder jag har tagit
6. Alla hästar i stallet
7. En sak som aldrig får hända
8. Min största rädsla inom ridsporten
9. Vem skulle du vilja byta liv med för en dag, och varför?
10. 10 saker du inte visste om mig.
11. En låt som påminner om en häst du älskar
12. Min favoritgren
13. Min högsta dröm
14. Saker du gör vardagligen
15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?
16. En bild som gör dig lycklig
17. Låtar jag lyssnar på när jag är arg, ledsen och glad.
18. En bild jag aldrig publicerat förut.
19. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det
20. Något jag vill göra
21. Någon jag vill träffa
22. Någon jag vill träffa igen
23. Hoppning eller dressyr?
24. Mitt motto
25. Någon jag träffar vardagligen
26. Hur mina vänner beskriver mig
27. Så här vill jag att mitt liv ska se ut om 20 år.
28. Mitt största misstag
29. Någon jag skulle riskera livet för.
30. Mitt mål med ridningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0