Söndag

Hmm, jaa idag har jag varit på ponnytävlingar i princip hela dagen, blir lite långtråkigt ibland men sjukt kul o få se Olivia o Josefina! Mycket duktiga tjejer!


Första klassen ville Nikita inte riktigt hoppa sista hindret så då vägra Josefina ut sig, men för övrigt var det en jättefin runda! Olivia hade 1 ner i första klassen o stanna ut sig på kombinationen i andra, Josefina hade 2 stopp i andra men kom runt grunden iallafall! :) Båda tjejerna var skitduktiga men nu har vi också massa roliga saker o träna på! :) Man måste se de positivt helt enkelt!

Sedan åkte jag till min lille prins och pysslade med honom en sväng, stallet var ju egentligen stängt så fick bli en riktig snabbis! :) Men kan inte hålla mig borta en hel dag! Dock fick han vila idag lillkillen, tror dock inte han var allt för ledsen för de.. hehe!

I inlägget imorse skrev jag att ni gärna fick ställa frågor, och då fick jag några frågor av Elin,
Postat av: elin
hoppas du uppskattar lite frågor? ;D

vilken ponny var den första du red?

har du trillat av och skadat dig lite mer alvarligt, isåfall vilken häst/ponny?


Jag tror bestämt att första ponnyn jag red på var på slottskogen men första ponnyn jag faktiskt minns är en ponny som heter Musse Pigg som stod på Göteborgs Fältrittklubb på den tiden! Jättesöt liten svart ponny med bläs!
Jag har inte trillat av o skadat mig mycket mer än någon hjärnskakning o större blåmärken tror jag..Däremot när jag började rida gymkhana o skulle lära mig upphopp skadade jag mig en gång.
Red på en ponny som hette Krabat o vi skulle göra en upphoppsgren som kallas sockar, och påvägen hem så började han galoppera, jag hade inte lärt mig upphopp i galopp så jag trillade och hamnade under honom o han trampade av mig benet, så de var brutet vid vristen o spiralfraktur från vristen upp till knäet, så ja de värsta "ridolyckan" jag gjort måste vara o brutit benet.

Men värre lär det ju bli haha!

Sen glömmer ni inte att kolla på hästhoppningen på svt kl 21.00 ikväll va? Då sitter jag bänkad i varje fall!
Och så säger vi ett stort KRYA PÅ DIG till våran goa Therese som blivit jättesjuk :(!

See ya later nu väntar lite One Tree Hill,
/Caroline

Saknar Sommaren! <3

Kommentarer
Postat av: elin

tack för svaren :)

2011-10-16 @ 19:49:13
Postat av: Annie

Helt seriöst så tycker jag att eran blogg är mycket bättre än massa storbloggares :)

2011-10-16 @ 22:42:44
Postat av: Carro

Tack Annie, kul o höra :)

2011-10-17 @ 12:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0