Tillbaka till verkligheten

Godmorgon alla fina bloggläsare,
Det är sjukt vad kallt det är ute!
Därför blev det dags att inviga min nya dunjacka som jag köpte i New York, ska försöka ta några bilder på den sen.
Dock märkte jag precis att den enda fickan som finns på hela jackan är en pytteliten inneficka som min mobil precis får plats i, hur tänkte dom där?! Tur att jag har en stor väska så man får plats med alla grejer iallafall... Och att jackan är åtminstånde snygg och varm, alltid något.
Tänkte ta med mig kameran ut och fota anläggningen som jag och Carro håller till på i eftermiddag och sedan har jag även en liten överraskning till er,
spännande va? ;)
Stay tuned!
/ Therese
Bjuder på en sommarbild som förhoppningsvis kan pigga upp er i vintermörkret. Vackra Misti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0