Trött

Hejsan godingar!

Jag tror att nu är de snart min tur att bli sjuk, känner det änna på mig! Man känner sig svullen i huvet, konstigt men sant, sedan är jag helt galet trött och nyser hela tiden, typiska syndrom på förskylning! Inte kul..
Men men får väl hoppas på de bästa!

Senare idag har jag iallafall tänk o rida Dressyr och lydnad på min lilla gris, för imorn bär det av att träna för Peter Jansson, får väl se vad han har o säga om mig o hästen. Hans åsikt spelar nämligen väldigt stor roll! Ser fram emot och få träna för honom men samtidigt så gör jag de inte, beror helt på hur Patriks sköter sig, de är aldrig kul och träna när hästarna är jobbiga, helst ska de ju vara ganska bra flyt! Men vi får väl se, jag lovar att ni ska få veta imorgon! ;)

Ikväll är det hoppträning på Alleby för Marie Jannesson, tänkte masa mig upp till stallet ikväll igen och kolla på den, har ni tur kanske det kommer lite bilder! Ska bara komma ihåg att ladda kameran.. Vilket jag inte gjort till igår, bra Caroline!

Nee nu ska jag tillbaka till jobbet! Puss på er sålänge så hörs vi sen! :)
/Caroline


Sötgurkan!

Kommentarer
Postat av: Belinda :D

I am sick toooooo....

2011-10-17 @ 12:42:41
Postat av: mariaa

nosluddet säger verkligen allt! ;)

2011-10-17 @ 14:24:33
Postat av: erikahansen

Polo polo polooo :D <3

2011-10-17 @ 19:49:02
Postat av: Amanda

Sweet <3



Polo :)

2011-10-18 @ 07:25:28
URL: http://ladyamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0