United

United !

Vilken häst vi har hittat, hon verkar ju vara världens pärla! hoppar vattenmatta o grindar o plank o hela köret utan o blinka! Grymmt härlig häst! Hoppas hon och jag får en rolig framtid tillsammans! Och att hon går igenom veterinärbesiktningen imorgon, röngenplåtar o hela köret blir de!

Har klippt henne idag och hon stod som ett litet lamm, fina tjejen :)! Olivia hjälpte mig med Patriks som var lite busig idag hihi! Knäppisen <3 Tur att Pyk hjälpte mig så jag "bara" behövde ta hand om 3 hästar idag ;)

Evelina tog lite bilder på Claes Peterzén träningen förra helgen, här är en bild på mig o Rufus, film på Ninja kommer! Jag lovar ska bara lyckas få in den på datorn, Anna ska få hjälpa mig hehe (a)!

/ Puss Carro


Lille Ruffe :)

Kommentarer
Postat av: Annie

hoppas hon går igenom besiktningen imorgon :D

2011-10-30 @ 21:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0