Uppe med tuppen!

God Morgon,
Idag igen är jag uppe med tuppen för att mocka hos hästen innan jag åker iväg på ponnytävlingar!

Olivia ska tävla sin ponny 'Oh the Reason is you' även kallad "Russin" o Josefina ska tävla sin ponny 'Nikita'.
Idag skulle jag vilja be er om en tjänst! Skriv lite saker som kommentarer i detta inlägg vad ni vill veta, vår blogg är fortfarande ganska ny ganska exakt en vecka gammal och jag gissar att de är en del frågor i luften! Fråga på så svarar både jag o Therese gärna på dom! :)

Senare idag ska jag tala om hur och varför jag började rida.. Bör bli spännande eftersom jag inte minns det särskilt väl ;)!

Kram på er sålänge,
/Caroline

Kommentarer
Postat av: elin

hoppas du uppskattar lite frågor? ;D



vilken ponny var den första du red?

har du trillat av och skadat dig lite mer alvarligt, isåfall vilken häst/ponny?



läser bloggen varje dag ;)

2011-10-16 @ 10:14:33
Postat av: maria

Detta är kanske inte en fråga men det skulle vara jätte kul om ni kunde lägga ut lite gammla bilder på er själva och när ni rider :)

2011-10-16 @ 20:48:10
URL: http://hoorsepoover.blogg.se/
Postat av: Annie

Varför är inte Misti och Therese med på headern? Eller asså varför valde ni dig och Patriks? :)

Grym blogg :)

2011-10-16 @ 22:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0