Veterinärbesiktning

God Morgon,
Alltid lite nervöst inför en besiktning då man vill att allt ska gå bra! De hänger på detta nu, går hon igenom får hon bo hos oss, gör hon det inte.. Så får hon stanna kvar efter besiktningen.. :O Till råga på allt så har jag gått o blivit sjuk, har lite feber snuvig näsa o såndär go uppblasbarkänsla i hela kroppen, sucks! Och nu måste jag upp och jobba innan det är dags att åka ..

Tjing på er! Tänk positivt för mig nu :)!
Idag lovar jag att lägga upp bilder på Ninja (United) om hon går igenom :)

Puss
/Carro


Kommentarer
Postat av: HANNA

godmorgon! hoppas du får en bra dag :)

2011-10-31 @ 09:19:25
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Felicia G

håller tummarna åå krya på dig nu <3

2011-10-31 @ 12:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0