23/4

Måndag igen och snart är vi inne i MAJ?! Vart tar tiden vägen känns som Horse show var förra veckan typ, haha! Nåja, hoppas ni har haft en bra helg, de har jag iallafall! Ser fram emot denna helgen som kommer dock, LEDIG! Inga tävlingar! Jag älskar o tävla absolut, men har inte haft en ledig helg sen vecka 9, vilket är ett tag sen då de är vecka 17 idag hihi!

Ska träna på lördag men de är inte försen kl 17, så sovmorgon blir de iallafall! :)

Och idag ska jag spendera tid med mina hästar, massor med tid eftersom jag vart borta hela helgen o saknat dom så mycket så blir de kvalitétstid på högsta nivå! Ha en fin dag så hörs vi senare, puss o kram på er!

//Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0