Äntligen

Äntligen hemma, slappar med pizza och TV! Måste få ta de lugnt dagen innan tävling hihi! Känner mig värd de efter 3 hästar idag + städning uppe på stallet! :)

Ser fram emot imorgon på alla punkter förutom att gå upp tidigt mina ögon är alldeles för trötta för de, men vad gör man inte! ;) Ni får hålla tummarna för oss imorgon för de gick sjukt dåligt för oss sist, så behöver lite tur på vår sida imorgon hehe! Mamma ska fota och Anna ska fota och så ska jag hitta någon som filmar så ni får se också! :)

Ha en fin kväll, detta är nog allt för ikväll från min sida, puss o kram!
//Caroline


Kommentarer
Postat av: Mathilda Efraimsson

Carro jag kan filma med min dåliga kamera. Den har inget ljud. Om du inte hittar nån annan så kan jag filma.

2012-04-14 @ 21:51:45
URL: http://mathildaasliv.blogg.se/
Postat av: Mathilda Efraimsson

Carro jag kan filma. Men jag har inget ljud men m du hittar nån annan så kan den ta men om du inte hittar så kan jag men du får räkna med att det inte kommer nåt ljud!

Ses imon och LYCKA TILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-04-14 @ 21:53:16
URL: http://mathildaasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0