Att göra innan studenten:

  • Slutprov i Fysik B, 314 sidor
  • Slutprov i Matte D, 164 sidor
  • Muntlig del nationella Svenska B
  • Specialidrott - skriva om ridsportens historia
  • Repotage om rättegång
  • Prov i Rättskunskap
  • Hålla en lektion i Engelska
  • Finputsa Projektarbetet
  • Måla en karikatyr
Detta är det jag har kvar. Sen är jag helt klar. Klar?! Det ordet har man inte fått höra på ett antal år. Och jag ser verkligen fram emot att få vara helt klar.

Många undrar vad jag ska göra efter studenten, och just nu är det ganska oklart. Jag ska iallafall åka till Alanya 2 veckor på sommarlovet med mina absolut bästa vänner, och sedan ska jag jobba på MyOne ett antal veckor i sommar. Samtidigt ska Misti hållas i tävlingskondition och jag ska förhoppningsvis få hoppat ett antal tävlingar. Fullt upp? Ja tack. Vad som händer efter det är lite oklart, helst av allt vill jag ju komma in i Örebro och sätta igång och plugga. Men kommer jag inte in har livet andra saker att bjuda på, saker jag helst inte vill nämna i bloggen riktigt ännu, men jag kan ge er ett litet tips...

/ Therese





Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror jag har listat ut vad kartan betyder ;)



Anna N

2012-04-26 @ 23:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0