Checkar ut,

Efter att ha tittat på designen ett par gånger inser jag faktisk att jag är ganska nöjd. Stilrent men ändå lite udda. Precis som jag och Carro? Haha. ;)

Nu ska jag alldeles strax krypa ner i min säng, är verkligen helt slut och behöver ett par timmar sömn. Red ut en sväng på Misti tillsammans med en av tjejerna i stallet och Mips tyckte verkligen att det var hur mysigt som helst. Dock kom det lite regn på oss, vilket kändes när vi bestämde oss för att galoppera en bit. Vindrutetorkare på häst hade varit käckt! Kanske en affärsidé...?

Vi hörs imorgon alla fina bloggläsare!

/ Therese


Jag och mitt härliga Bohuscupenlag på Ponny i Söndags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0