CWD skydd

Som jag berättade i tidigare inlägg har Misti ett par nya skydd från CWD på sig idag.
Dessa skydd är en gåva från Mistis tidigare ägare som jag fick som "tack" (eller hur man nu ska säga det, haha) för att hon är så glad att Misti har fått det så bra. Jag blir alldeles rörd vid bara tanken.
Att det finns så fina människor! Fina människor kommer ni förresten och få läsa om snart igen, så håll er uppdaterade...

Skydden är iallafall då som sagt från CWD och är lite av deras signumskydd. Alltså den absolut klassiska varianten på skydd, stilrena som sjutton och dessutom otroligt funktionella. Helt gjorda i kalvskinn, och matchar resten av mina CWD saker perfekt!

/Therese

Nypris ungefär 4000 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0