De sägs....

De sägs att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, men de tycker jag att jag gör nu, väntar för länge! Jag längtar så jag kan spricka! Helgen vecka 18 kan jag tänka mig nu, sen är de inte lång tid kvar, ska bli så jäkla nice, helt sjukt! Man hoppas ju saker av hela sitt hjärta också givetvis så då längtar man ännu mer bara för man vill se och veta, kan inget annat än o hoppas hoppas o hoppas.. Vilket suger, man önskar de fanns något man kunde göra för att önskningar skulle slå in, men men har man inget o säga till om så får man bara hoppas på de bästa! ........

Jag vet inte om jag vågar dela med mig utav mina högsta önskningar just nu till er, men jag vet att jag kommer och våga göra de så småning om, jag behöver bara lite mer kött på benen så att säga. Men om ni har lust får ni jättegärna dela med er utav era högsta önskningar, skulle verkligen vara kul och få höra? Om ni delar med er kanske jag vågar också! ;)

Så vad säger ni? Vad är eran högsta önskan? :)

Puss o Kram //Caroline

                                            

Kommentarer
Postat av: Matilda

Min högsta önskan just nu är väl att få köpa prinsen, Leo. :)

Känns som om vi skulle kunna utvecklas så bra tillsammans och har ju vart förälskad i den ponny ett bra tag nu!

Hoppas verkligen på att få göra det, NÅGON gång iallafall haha!!

2012-04-16 @ 16:50:32
Postat av: Anna

Skulle jättegärna kunna bo i ett hus, och utanför går min häst Brutus :)

2012-04-16 @ 17:17:18
Postat av: Elin Olsson

Köpa häst eller D-ponny! Skulle ju inte va helt fel och bli ägare på världens bästa Maya, men får la drömma ett tag till ;)

Bo på en hästgård med en eller kanske två egna hästar som går på utsidan :)

2012-04-16 @ 20:00:22
Postat av: Mathilda Efraimsson

Ha en egen häst!

Rida Tara eller Pepe nån gång!

Rida ut Med Ebba om hon TYP rider Polo och jag Tara!

2012-04-17 @ 17:14:37
URL: http://mathildaasliv.blogg.se/
Postat av: Elin Olsson

Eller rida i Scandinavium!!! :)

2012-04-18 @ 07:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0