Det är över nu.

Hej o god morgon världens bästa läsare!
Igår var en svår dag för mig för att jag och min pojkvän gjorde slut som jag varit tillsammans med i 3 år, tänker inte gå in på massa detaljer då detta är en hästblogg, men tycker ändå ni ska få veta vad som hänt, jag har själv fattat detta beslutet men de känns ändå jobbigt. Klart man är ledsen och blir lite rädd, vad ska hända nu liksom?

Nog om de.. Igår var de en tjej här och provred Patriks, jag tyckte hon red honom jättefint, mjukt och lugnt! Såg verkligen jättefint ut, så nu håller vi tummarna att hon vill komma tillbaka och prova igen, tyckte så mycket om den här familjen! Men vi får väl se, annars får jag slänga ut en annons med film i, för de är nu han behöver bli såld, de är nu jag känner att jag klarar de, och eftersom de kommer och går i vågor huruvida jag känner att jag vill sälja honom och inte så bör man passa på när de känns okej!

Detta betyder alltså att jag förlorar båda mina Patriksar på samma gång, inte klokt! Nåja, livet går vidare och man måste försöka se framtiden just nu. Tack för att ni förstår och hoppas inte inlägget var allt för trist o grått.

Puss o Kram på er, //Caroline

                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0