Eko eko eko?

Här var de tomt på inlägg jaha! Ni har ju min anledning iallfall, och har faktiskt försökt så gott de går o uppdatera er, men är svårt o skriva så många tidinställda på en gång när man väl sitter där innan man ska åka, fantasin brister liksom lite!

Nu är jag hemma och i sängs iallafall och de känns gött o inte behöva sova i den där husvagnen mer även om den var stor o fin så är man alltid mest nöjd med sin egen säng såklart, hihi!! Och de bästa är att har ordentligt med el o värme och kunna röra sig lite mer fritt haha, husvagnar är ju väldigt trånga och då bodde vi ändå i en riktigt stor en den här gången, ändå är de trångt asså..

Chack o Buzan har skött sig superfint, jag var lite arg på Chack imorse när han skulle testa mina gränser i första heatet, ibland är han som ett litet barn o handskas med haha, han ska verkligen testa alla möjliga saker bara för o se om man blir arg, lovar att han tycker de är askul också, haha! Men för övrigt så har han gått som en hel miljon, och Buzan har också gått helgrymmt, tack Eva-Lena för att vi får rida din underbara ponnysar!

Jag tänkte faktiskt bränna filmen till er här ikväll o slänga upp, MEN min smarta kompis Olivia har tagit med sig min filmkamera hem, bra jobbat Olli! Haha.. Smart tjej! Så ni får i varje fall vänta tills imorgon, sov så gott nu, de ska jag försöka göra! Avslutar den här kvällen med ett avsnitt av Ponnyakuten, surprise right? Haha.. Näst sista ikväll, snart slut! :(

Puss o Kram på er! //Caroline

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0