Fredag idag!

Fredag idag kära läsare och på schemat idag mer än o rida står också frisören! Ska åka o klippa mig om ca 2 timmar, ska bli skönt! Är så avkopplande och sitta i en frisörstol och bara bli ompysslad typ! På kvällens schema stod utgång, men jag har blivit förskyld och är trött som en sengångare så de blir nog inget med de om jag ska orka leva efter den här helgen, haha! Är verkligen helt slut, vet inte varför änns, har sovit lite lite kanske, men de är ju inte direkt så att jag överanstränger mig på dagtid!

Ska ta Ninja på en tur idag också, får se om de är uppehåll isåfall vill jag nog rida ut! Hoppas Erika vill rida ut med mig, vi hade gött kul igår tills Prillans sko flög av haha, och vi som bara skulle skritta? De gick ju bra....! Haha.. Vi travade först och så råkade de bli galopp, efter en stund kom både jag och Erika på att båda två red på hackamore och ingen av oss visste om vi skulle på stopp på de, bra jobbat ändå haha! Som tur var så var Prillan snäll och Erika lyckades stanna henne, för Ninja tänkte minsann inte stanna! ;)

Ikväll utlovas bilder från Essunga också!

Naej, nu blir de lunch! Puss på er, //Caroline

                                                                                 Funderar på om jag skulle hitta på något nytt med håret idag, vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0