Gjorde en grej!

I mitten på denna veckan gjorde jag en grej som ingen ska få veta, ingen ska få veta de försen de är helt färdigt, bara min kära mamma! En hemlig grej som jag ser fram emot helt sjukt mycket, men får se om de blir något av de, några gissningar? ;)

Tänker inte änns ge er en ledtråd, men förhoppningsvis tycker ni de är roligt när de väl kommer ut! Hehe.. Jag har också börjat grunna på en ny idé vad gäller bloggen! Hihi, så nu är de lite spänning här! ;)
Nu är ni nyfikna va? ;)

//Caroline

                                   

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Att ni ska blogga för horsespot (stav)

Att ni ska bli tacc.se

Att du ska starta din första 120 v. .. ;)

2012-04-07 @ 11:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0