Go for gold

Hööks har precis släppt en ny kollektion som är inspirerad av OS som relativt snart går av stapeln. Jag tyckte faktiskt att denna kollektion var trevlig, dock lite tråkig och vardaglig för oss som tycker om att sticka ut...?

Som vanligt har hööks otroligt bra priser på sina varor, kvalitéen på produkterna kan jag dock inte uttala mig om. Jag har såväl bra som dåliga upplevelser av hööks produkter minst sagt, haha. 

Något som föll er i smaken? Jag funderar på att investera i svettäcket, just för att det var så bra i pris.

/ Therese


299 :-

149 :-

149 :-

49 :-

169 kr




Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Tröjan längst upp! :)

2012-04-26 @ 11:59:53
Postat av: Anonym

Hooden och piken :)

2012-04-28 @ 00:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0