God morgon!

Torsdag idag, och de vet ni vid de här laget att jag älskar torsdagar, vet inte varför men de gör jag! Står hoppning med P o dressyr med bett idag med Ninja på schemat, blir änna gött! Bägge tömkördes igår, något Ninja var skitduktig på när hon fattade grejjen, men Patriks gick spänd som en fiolsträng heeeeela tiden, gick inte o få honom o släppa, han tyckte de var jätteläskigt med 2 linor över ryggen, min lille fjant! Han ska tömköras oftare så att han vänjer sig, på fredag igen tänkte jag! Blev inte så länge idag i o med att jag hade rätt dåligt med tid, men tillräckligt för att de skulle klassas som motion, dock hade jag behövt mer tid om han skulle slappnat av, kanske blir på fredag då! :)

Haha flummig text! Hoppning o dressyr idag iallafall, och så ska jag nog kolla på gymkhanan ikväll, får väl se hur pigg jag är på de ikväll haha, men brukar tycka de är bättre än o sitta ensam hemma o tycka synd om mig själv! ;)

Nåja, ha en fin dag så får ni läsa vidare om en stund! Fler inlägg väntas! :)
Puss o Kram på er! //Caroline

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0