God Morgon!

Ny dag igen, och herregud vad trött jag är! Känner mig som en riktig zombie, men tog en dusch alldeles nyss och blev lite piggare men är fortfarande långt ifrån vaken haha.. Önska jag också kunde på ha påsklov, hade verkligen underlättat en hel del när man var trött och få vara ledig en vecka! Äsch, får ta de där med att sova till sommaren! Då har man ju lite mera ledighet! :)

Tänkt o rida bägge hästarna idag, ska bli kul o känna hur Patriks känns se igår! Sedan ska jag iallafal direkt hem och skriva ett personligt brev, och jag har verkligen ingen aning om hur jag ska lägga upp de.. Sjukt svårt! Ska alltså skriva de personliga brevet till ansökan i flyinge som måste skickas in typ imorgon senast! Helt galet vad fort tiden går alldeles nyss hade jag 2 månader på mig och skriva de jäkla brevet nu har jag 2 dagar....

Herregud, tror inte riktigt jag har fattat de ännu, men om jag kommer in kommer jag flytta till Skåne? Har alltid varit något jag drömt om när jag var yngre men aldrig tänkt tanken att de kommer hända på riktigt liksom, känns helt galet! Ser fram emot de jättemycket, missförstå mig inte! Men känns ändå läskigt på något sätt! :P

Naej, nu var min goda morgon slut, måste upp o jobba! Puss o Kram på er!
//Caroline

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0