Godmorgon solstrålar!

En ny dag fylld av nya möjligheter. Dock känner jag mig lite slapp som inte har gått upp förän nu, men min första (och enda) lektion för dagen börjar först vid 12.00, så jag kan gott spendera lite extra tid i min säng!

Idag har jag inget speciellt på schemat, Misti ska få rida ut en sväng tänkte jag, men även jag har kossproblemet som Carro beskrev i föregående inlägg. Misti är verkligen livrädd för dom små jäkla kossorna och eftersom jag inte kan hoppa av och leda förbi brukar det sluta i en vacker skentur några hundra meter innan jag får stopp. Spännande minst sagt!

Men men, nu ska jag kila ner och äta lite frukost, vi hörs i eftermiddag alla fina läsare

/ Therese

Favorit i repris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0