Hallå i stugan!

Ytterligare en dag med mycket ångest och jobbiga tankar, har i vart fall sovit lite bättre inatt än tidigare. Önskar bara att jag inte behövde drömt som jag gjorde inatt.. Gör saker och ting snäppet tyngre än vad de är, ush.. Jag vill försöka snabbspola framåt lite grann så man mår bättre, är riktigt dålig på de där med o vara deppig.. Dom senaste 3 åren har jag varit lite av en solstråle innuti, inte vart så mycket ledsen, men i höstas gick de bara nedför och efter de har de kännts flera gånger som att de är påväg och vända men sedan - tillbaka på ruta ett igen där jag kännt mig ledsen. Hmm, önskar att jag snart känner mig bättre. Eller är de bara såhär jobbigt och bli vuxen? Isåfall tänker jag inte bli mer vuxen än såhär! Haha.. ;)

Naej, allt för gnällig nu! Har mycket bra saker också! Mina underbara kusar, mina vänner och mina föräldrar o familj! Inte helt fel ändå! Framtiden har mycket kul och bjuda på så man ska inte gräva ner sig för djupt, men ibland är de okej och vara ledsen såklart! De får man inte glömma! Bara man kämpar för o må bättre igen så är de alltid okej, däremot folk som gnäller över saker som dom BARA gjort själva och inte inser de? Sådant folk tål jag inte, då är de verkligen dags o rycka upp sig och tänka efter ett steg till!

Blir nog dressyr med båda idag om energin räcker till, är ju otroligt sugen på att rida ut! Men de kan man ju tyvärr inte göra varje dag haha! Nåja.. Får se vad jag känner för sen! ;) Ikväll ska jag i varje fall hem till min pappa och ha de lugnt o skönt! Puss på er!
//Caroline

                                     
                                        Minns allt en tid utan några bekymmer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0