Har faktiskt!

Jag har här om dagen faktiskt anmält mig o Patriks till vår första dressyrtävling, eventuellt kanske Rebecca rider den istället, men inget är färdigt ännu! Har iallafall anmält mig, och tycker de ska bli sjukt kul o visa Patriks för en dressyrdomare, oavsett om jag eller Becca rider så är de roligt! Ha har verkligen bevisat vilken duktig häst han är, självklart ska han få göra de här! Som han faktiskt älskar, på dressyr KM gick han som en hel dröm på banan, något han inte gjorde på framridningen haha!

Så ni som är dressyrryttare och läser, kan jag inte få lite bra tips? Kanske någon rolig tävling ni vet som man borde åka på? Detta ska verkligen bli roligt! :)

//Caroline

                                        

                                  


Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-04-07 @ 20:11:19
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0