Hästannons?

Satt o fundera förut (helt random o jag är konstig jag vet haha) på om man själv vore en häst? Hur skulle min annons då se ut? Haha....
Tänker mig något i den här stilen,

Caroline är ett sto med mycket temperament, som kan vara skitsur o ha o göra med likaväl som hon kan vara hur snäll som helst. Hon har sadeltvång pga sin ryggskada men detta hindrar henne väldigt sällan i ridningen då de är en häst som har kämparglöd ända ut i hovspetsarna. En envis häst med myyyycket vilja som hoppar i alla lägen. Tycker inte om dressyr. En häst som vill gå långt.

Haha, visst låter de roligt? Tänk er själva er egen hästannons, kan bli ganska spännande! Skriv den gärna i kommentarsfältet, hade vart himla kul o läsa! :) Den som skriver den bästa hästannonsen om sig själv vinner en länkning och ett gästinlägg hos TACC!!

Puss på er! //Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0