Hoppsan sa!

Hade sjukt trevligt igår, får se vad som händer ikväll! Var ute med ett par kompisar igår, och eventuellt med Therese ikväll, vi får se vad energin i kroppen har o säga om de, nu ska jag strax upp o rida, börjar med Ninja och tar P om jag hinner, vi stänger ju 4 idag, så chanserna är inte överhängande, blev lite för lång sovmorgon idag!

Ikväll utser vi vinnaren utav vår tävling,
http://tacc.blogg.se/2012/march/tavlingsdags.html#comment 
ni har som sagt till 00.00 på er, så de är dags att skriva in er i tävlingen nu!

Blir nog lite markarbete idag, solen är fram så sliter med mig kameran upp så får jag se om jag har något o bjuda på i eftermiddag, hoppas ni alla har haft en bra påsk förresten! Jag har väl inte vart supernöjd när de blev som de blev med tävlingen igår, faktiskt riktigt illa att man inte förbereder sig bättre, kanske inte ska ha tävling så tidigt på året om man inte vet att man kan flytta in sin tävling!

Anyways, ha en fin dag godingar! Så hörs vi senare, puss o kram!
//Caroline

                             


Kommentarer
Postat av: Julia

Spännande med tävlingen!

2012-04-08 @ 15:29:08
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0