Imorgon smäller de!

God morgon readers! Grått Göteborg idag, men de ska tydligen bli bättre under dagen! Hoppas på de! Idag ska jag försöka mig på o packa lite även om jag är sämst på o göra de i god tid, brukar alltid packa samma morgon som man ska åka haha! Bra va? Hur som helst så tänkte jag försöka hinna packa lite idag så jag hinner rida Ninja imorgon innan vi ska åka, vi sticker vid 4 tiden! Då bär de alltså av mot Danmark! Någon typ av dansk par-tävling! Ska bli helt underbart o ha en helg med min bästaste bästa vän och få koppla bort tankarna från allt jobbigt som varit de sista! Verkligen toppen! De ända jag kommer sakna är mina fina små kusar, men Becca är snäll o tar hand om P och Sandra tar hand om Ninja prinsessan så dom är allt i goda händer! Ingen tvekan om den saken!

Annars idag står ridning på schemat, hoppning som jag berättade för er igår med Ninja o eventuellt rider jag ut på Patriks idag igen eftersom han tyckte de var så förfärligt roligt igår, beror på vädret o hur mycket de blåser! Sen önskar jag att alla jäkla kossor kunde försvinna från våra ridvägar, Ninja brukar tycka dom är lite obehagliga men går förbi, Patriks tycker antingen att dom är jättefarliga så jag får leda förbi honom eller så bryr han sig inte ett dugg.. Mongo häst haha.. Dom är iallafall asjobbiga dom jäkla kossorna och visst ska dom alltid stå vid staketet just när man kommer o ska rida förbi.. ååh rackarns kossor! Nåja, har nog lite fler saker på schemat idag som jag glömmer av o skriva om men jag skriver mer sedan, för nu har jag världens skrivfingrar, älskar verkligen o blogga till er!!

Älskar o dela med mig av mina tankar o åsikter och jag älskar att ni läser o bryr er!
Puss o Kram på er! //Caroline

                                                 
                     Sådana här jäkla kossor är de som hänger i krokarna, och
                     de är inte typ 2-3 stycken utan de är typ 50-60 kossor och
                             3 stycken gigantiska tjurar! Heeeelt galet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0